Вітаю Вас на своїй сторінці.
Під час дистанційного навчання з 15.10.20 зустрічаємося з Вами в Classroom за посиланням.
27.05 Тема:"Многогранники. Задачі ЗНО"
Розв'язування вправ переписати в зошит
20.05 Тема: Контрольна робота
Непарні номери в списку -1 варіант, парні-2 варіант
(відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net або Вайбер 0936503528)
13.05 Тема:"Куб"
1. Теоретичні відомості Г.П. Бевз, В.Г.Бевз"Математика 11" ст.16-21
2. Приклади розв'язування вправ
3. Домашнє завдання підручник №592, №593
06.05 Тема: "Контрольна робота. Показникова функція"
Непарні номери в списку -1 варіант, парні-2 варіант
(відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net або Вайбер 0936503528)
29.04 Тема:"Паралелепіпед"
22.04 Тема:"Показникові нерівності"
1. Теоретичні відомості Г.П. Бевз, В.Г.Бевз"Математика 11" ст.16-21
відео-урок
2. Приклади розв'язування вправ
Приклад 1 Розв'яжіть нерівність:
Діагональ правильної чотирикутної призми дорівнює 13 см, а діагональ бічної грані дорівнює 12 см. Знайти площу основи призми.
Розв'язування вправ переписати в зошит
20.05 Тема: Контрольна робота
Непарні номери в списку -1 варіант, парні-2 варіант
(відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net або Вайбер 0936503528)
13.05 Тема:"Куб"
1. Теоретичні відомості Г.П. Бевз, В.Г.Бевз"Математика 11" ст.16-21
2. Приклади розв'язування вправ
3. Домашнє завдання підручник №592, №593
06.05 Тема: "Контрольна робота. Показникова функція"
Непарні номери в списку -1 варіант, парні-2 варіант
(відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net або Вайбер 0936503528)
29.04 Тема:"Паралелепіпед"
1. Теоретичні відомості Г.П. Бевз, В.Г.Бевз"Математика 11" ст.16-21
3. Домашнє завдання підручник №626, №636.
22.04 Тема:"Показникові нерівності"
1. Теоретичні відомості Г.П. Бевз, В.Г.Бевз"Математика 11" ст.16-21
відео-урок
2. Приклади розв'язування вправ
Приклад 1 Розв'яжіть нерівність:
1)
Розв'язання: Перетворюємо праву частину до показника і розв'язуємо
Нерівність виконується при х>-3, тобто змінна повинна належати інтервалу від -3 до плюс безмежності
Нерівність виконується при х>-3, тобто змінна повинна належати інтервалу від -3 до плюс безмежності
2)
Розв'язання: Приклад аналогічний попередньому. Зводимо нерівність до однієї основи
Знак взято протилежний, тому що основа менша одиниці (1/3<1). Отримали у відповідь такий проміжок
Знак взято протилежний, тому що основа менша одиниці (1/3<1). Отримали у відповідь такий проміжок
3)
Розв'язання: Перетворимо праву частину нерівності щоб мати однакові основи
Оскільки основа менша одиниці, то міняємо знак нерівності і розв'язуємо
За теоремою Вієта коренями квадратного рівняння будуть х=-5; х=1.
Щоб ефективно і швидко знаходити проміжки на яких функція квадратного рівняння приймає знак "+" або "-" завжди користуйтесь правилом:
Підставляйте нуль – змінні зануляться і лишається вільний член. Дальше запам'ятайте, що знаки у випадку квадратичних функцій чи поліномів чергуються. В нашому випадку проміжок [-5;1] містить 0 і має від'ємний знак функція, що і вимагає нерівність. Тобто проміжок між коренями є розв'язком , за його межами знак протилежний ("+").
Оскільки основа менша одиниці, то міняємо знак нерівності і розв'язуємо
За теоремою Вієта коренями квадратного рівняння будуть х=-5; х=1.
Щоб ефективно і швидко знаходити проміжки на яких функція квадратного рівняння приймає знак "+" або "-" завжди користуйтесь правилом:
Підставляйте нуль – змінні зануляться і лишається вільний член. Дальше запам'ятайте, що знаки у випадку квадратичних функцій чи поліномів чергуються. В нашому випадку проміжок [-5;1] містить 0 і має від'ємний знак функція, що і вимагає нерівність. Тобто проміжок між коренями є розв'язком , за його межами знак протилежний ("+").
3. Домашнє завдання
підручник №65, №68, №70(а,б) (відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net або Вайбер 0936503528)
підручник №65, №68, №70(а,б) (відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net або Вайбер 0936503528)
15.04 "Многогранники. Призма."
1. Теоретичні відомості Г.П. Бевз, В.Г.Бевз"Математика 11" ст.16-21
відео-урок Многогранники
відео-урок Призма
2. Приклади розв'язування задач.
Задача 1.Діагональ правильної чотирикутної призми дорівнює 13 см, а діагональ бічної грані дорівнює 12 см. Знайти площу основи призми.
Розв'язання: В основі правильної чотирикутної призми лежить квадрат зі стороною a, тому площу основи обчислимо за формулою:
S=a2.
У правильної призми бічне ребро перпендикулярне до площини основи CC1⊥ (ABC), тому CC1⊥BC. Звідси CC – перпендикуляр опущений з вершини C1 на площину основи (на квадрат ABCD), BC1 – похила, яка опущена з цієї ж вершини C1 на площину основи, BC – проекція похилої BC1.
Оскільки основа – квадрат ABCD, то AB⊥BC.
За теоремою «Про три перпендикуляри» маємо AB⊥BC1, тому ΔABC1 – прямокутний (∠ABC1=90). З прямокутного трикутника ABC1 (∠ABC1=90), в якому BC1=12 см – катет (діагональ бічної грані) і AC1=13 см – гіпотенуза (діагональ призми), за теоремою Піфагора знайдемо катет AB=a – довжину сторони квадрата:
S=a2.
У правильної призми бічне ребро перпендикулярне до площини основи CC1⊥ (ABC), тому CC1⊥BC. Звідси CC – перпендикуляр опущений з вершини C1 на площину основи (на квадрат ABCD), BC1 – похила, яка опущена з цієї ж вершини C1 на площину основи, BC – проекція похилої BC1.
Оскільки основа – квадрат ABCD, то AB⊥BC.
За теоремою «Про три перпендикуляри» маємо AB⊥BC1, тому ΔABC1 – прямокутний (∠ABC1=90). З прямокутного трикутника ABC1 (∠ABC1=90), в якому BC1=12 см – катет (діагональ бічної грані) і AC1=13 см – гіпотенуза (діагональ призми), за теоремою Піфагора знайдемо катет AB=a – довжину сторони квадрата:
Площа основи правильної чотирикутної призми – квадрата ABCD:
S=a2=52=25 см2.
S=a2=52=25 см2.
3. Домашнє завдання
підручник №580, №615
підручник №580, №615
15.04 Контрольна робота з теми "Система координат в просторі. Вектори"
(відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net або Вайбер 0936503528)
08.04 Тема: "Розв'язування показникових рівнянь"
1. Теоретичні відомості Г.П. Бевз, В.Г.Бевз"Математика 11" ст.16-21
відео-урок
2. Приклади розв'язування вправ
підручник №51, №53(а,б), №57(а,б)
01.04 Тема:"Скалярний добуток векторів"
1.Теоретичні відомостіпідручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.292-298 відео-урок
2. Приклади розв'язування вправ
Приклад.
3. Домашнє завдання Підручник №17.7(1,2), №17.8(1,2)
виконати тест join.naurok.ua Код доступу 693398
25.03 Тема: "Показникова функція, її властивості"
Знайти якщо
Розв’язування.
Приклад.
Знайти , якщо
Розв’язування.
Приклад. При якому значенні вектори і перпендикулярні?
Розв’язування.
3. Домашнє завдання Підручник №17.7(1,2), №17.8(1,2)
виконати тест join.naurok.ua Код доступу 693398
25.03 Тема: "Показникова функція, її властивості"
1. Теоретичні відомості Г.П. Бевз, В.Г.Бевз"Математика 11" ст.7-15
відео-урок
2. Приклади розв'язування вправ
3. Домашнє завдання Підручник №14, №20, №23 (відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net)
25.03 Тема:"Застосування похідної"відео-урок
2. Приклади розв'язування вправ
3. Домашнє завдання Підручник №14, №20, №23 (відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net)
Виконати контрольну роботу на листках та відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net
відео-урок
2. Приклади розв'язування вправ
3. Домашнє завдання Підручник №17.50
Пройти тест join.naurok.ua Код доступу 572922
19.03 Тема: "Вектори у просторі. Рівність векторів. Колінеарність векторів"
1. Теоретичні відомостіпідручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.292-298
Поняття вектора в просторі посилання
2. Приклади розв'язування вправ посилання
3. Домашнє завданняПідручник №17.1, №17.3
Пройти тестування
16.03 Тема: "Застосування похідної. Рівняння дотичної."Поняття вектора в просторі посилання
2. Приклади розв'язування вправ посилання
3. Домашнє завданняПідручник №17.1, №17.3
Пройти тестування
1. Теоретичні відомості
підручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.64-70
2. Приклади розв'язування вправ
https://subject.com.ua/mathematics/zno/310.html
3. Домашнє завдання:
Виконати тест join.naurok.ua Код доступу 352687
Комментариев нет:
Отправить комментарий