23-е

Вітаю Вас на своїй сторінці. 
Під час дистанційного навчання з 15.10.20 зустрічаємося з Вами в Classroom  за посиланням.




18.05 Контрольна робота "Прямокутна система координат. Вектори."

(відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net або на вайбер 0936503528)

04.05 Контрольна робота "Застосування похідної"
(відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net або на вайбер 0936503528)



27.04 Тема:"Застосування похідної. Рівняння дотичної."
1.Теоретичні відомості підручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.140-141

2. Приклади розв'язування вправ

3. Домашнє завдання Підручник №13.5(1,3), №13.6(1,2)

13.04 Тема:"Скалярний добуток векторів"
1.Теоретичні відомості підручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.292-298
відео-урок

2. Приклади розв'язування вправ

         Приклад.
          Знайти \left ( 5\vec{a}+3\vec{b} \right )\left ( 2\vec{a}-\vec{b} \right ), якщо |\vec{a}|=2,\;|\vec{b}|=3,\;\vec{a}\perp\vec{b}.
Розв’язування.
\left ( 5\vec{a}+3\vec{b} \right )\left ( 2\vec{a}-\vec{b} \right )=10\vec{a}\cdot\vec{a}-5\vec{a}\cdot\vec{b}+6\vec{b}\cdot\vec{a}-3\vec{b}\cdot\vec{b}=10|\vec{a}|^2+\vec{a}\cdot\vec{b}-3|\vec{b}|^2=
=10\cdot2^2+0-3\cdot3^2=40-27=13
           Приклад.
           Знайти \angle(\vec{a},\vec{b}), якщо \vec{a}(1;2;3),\;\vec{b}(6;4;-2)
Розв’язування.
\cos\angle(\vec{a},\vec{b})=\frac{1\cdot6+2\cdot4+3\cdot(-2)}{\sqrt{1+4+9}\cdot\sqrt{36+16+4}}=\frac{8}{\sqrt{14}\cdot\sqrt{56}}=\frac{8}{\sqrt{14}\cdot2\sqrt{14}}=
=\frac{4}{14}=\frac{2}{7}
\angle(\vec{a},\vec{b})=\text{arcccos}\frac{2}{7}\approx 73^\circ{24}^{\prime}
         ПрикладПри якому значенні m вектори \vec{a}=\left \{ m;1;0 \right \}  і \vec{b}=\left \{ 3;-3;-4 \right \} перпендикулярні?
Розв’язування.
\vec{a}\cdot\vec{b}=m\cdot3+1\cdot(-3)+0\cdot(-4)=3m-3=0\Rightarrow m=1   
3.   Домашнє завдання Підручник №17.7(1,2), №17.8(1,2)
      виконати тест join.naurok.ua  Код доступу 8516119


06.04 Тема:"Найбільше і найменше значення функції"
1.   Теоретичні відомостіпідручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.173-178 
2.   Приклади розв'язування вправ


 Приклад. Знайдіть найбільше та найменше значення функції  на проміжку [0;3].
Розв’язання.
1) D(f) = R, розглядуваний проміжок належить області визначення.
3) Похідна існує в усіх точках; розв’язки рівняння х2 + х - 2 = 0, тобто х1 = 1; х2 = -2 - критичні точки.
6) Отже, найбільше значення функції f(x) на заданому проміжку f(3) = 46, а найменше - f(1) = -6.
7) Це записують наступним чином:
3.  Домашнє завдання Підручник №18.1(1,2), №18.3(1) (відправити фото на пошту petrova_tv@ukr.net або на вайбер 0936503528)






30.03 Тема:"Дії з векторами"
1.   Теоретичні відомостіпідручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.292-298 
2.   Приклади розв'язування вправ 


3.   Домашнє завдання Підручник №17.50
      Пройти тест  join.naurok.ua  Код доступу  2399236




20.03 Тема:"Вектори в просторі. Рівність та колінеарність векторів"
1.   Теоретичні відомості
підручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.292-298
Поняття вектора в просторі посилання

2.   Приклади розв'язування вправ посилання
3.   Домашнє завдання
Підручник №17.1, №17.3
Пройти тестування





20.03 Тема:"Екстремальні точки функції"
1.   Теоретичні відомості
підручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.156-165
відео-урок з 10-ої хвилини
2.   Приклади розв'язування вправ





















3.   Домашнє завдання
підручник № 16.4 (1,3) №16.6(1,2)
пройти тестування




17.03 Тема:"Координати середини відрізка. Відстань між точками".
1.   Теоретичні відомості
підручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.284-291
2.   Приклади розв'язування вправ














3.   Домашнє завдання:
підручник № 16.10 , №16.13(1) № 16.16(1)
Виконати тест
код доступу 
8526984  join.naurok.ua




13.03 Тема: "Застосування похідної для знаходження проміжків зростання та спадання функції" (2 год)

1.   Теоретичні відомостіпідручник Є.П. Нелін "Математика 10" ст.156-165
2.   Приклади розв'язування вправ

https://www.youtube.com/watch?v=gKfcshkWmmU
3.   Домашнє завдання:підручник № 16.1 , №16.6(1,3) № 16.7(1)
Виконати тест
join.naurok.ua Код доступу 2669870


















































Комментариев нет:

Отправить комментарий